Welcome to Lisu Myalu blog... LI-SU MY-LU KW BE HW. HW. BAE FU L,_ NGO=

Wednesday, February 12, 2014

Xn: LI: PHI; BE C.. MI: SO.. ZI; DU YE KOE.. M

2014 KHO; 2 V., 3-4 NYI THA: LI-SU Xn: C.. MI: BE K.. MI: LI: PHI; CEW, SO.. ZI; DU YE W LEO=
M. GEI: SU M. PHA: BU NY-. Yangon EBI JONG O; ( President ) DR. LAE-MAE YO-XU BE Yangon LI-SU K.. MI: LI: PHI; ZU., S: L Jn: ( President ) M. PHA: A-GV BU NGA LO= M. PHA: DR. YO-XU KW BE NY LI-SU C.. MI: TAE M. GEI: L..O=
M. PHA: A-GV KW BE NY LI-SU PHUE: PHA: C.. MI: M. GEI: L..O=
2 V., 6-7 NYI KW NY WU-S BV.. KHEI: M.GEI: KOE..O= M. PHA: DR. YO-XU KW BE NY YO-N THO: 7: TAE PHEI.. M. GEI: L..O= M. PHA: A-GV KW BE NY JI., SU SI.. RZA BU TSO.. JO., C3, TV MO. -. YE-SU LE W: CI.. KW M. TI. YE M M. MI: ( Sermon on the mountain ) KW BE M. GEI: L..O=
M. PHA: BU NYI: Xn. NY 2 V., 10 NYI THAE Yangon KW L: JE W=

No comments: